I agree that Avex needs to starting take notes very quickly about what their fans are asking for.
We need to some how have a way to channel our voices to better communicate with Avex. They need to listen to the voice of the fans for once! How? That is the million dollar question...
They are practically abusing us fans with their odd choices of releasing Eurobeat making it difficult to access, not writing back to us fans when we try to reach out to Avex, and mistreating the Eurobeat producers with their strange limitations and not letting them release even their older unreleased material given that fans want to access it!!
Why is Eurogrooves gone, yet their logo is still on all the new releases? Why do you continue to control the Italian producers' creativity so much when you guys aren't even making a profit anymore with eurobeat? Seriously, what gives? The only info we get are rumours, but why can't you tell us directly up front?
Can't they at least give us a reasonable reply from YOU, AVEX, as to why they choose to ignore us when we ask these questions?
Believe me, I understand how Japanese ethics work, and getting angry isn't the "Japanese" way of fixing a problem, but we tried the polite way and what has drastically changed for the better in the last serveral years??
How do they except us fans to respect Avex and their copyright terms when they do this to us? Respect is a two way street, Avex、 If anybody on here reading this who is associated with Avex in any way, please listen to us! You should know of all things, since Japanese businesses are usually known for their hard work ethics and keeping their customers very satisfied! However, we are not happy and not satisfied.
ENOUGH IS ENOUGH! We fans speak out in fury! What can we do to make you listen if we write to you, Avex??
Being all polite and writing to Avex has been great and all, but we tried that route, and what did we accomplish? I can say that there are people on here who would have stopped supporting Eurobeat a long time ago by the way we have been ignored.
If Avex will not listen to us, what more do they except us to do??
We can't tolerate this anymore!
エイベックスはファンの声を聞き始める必要があります。
私たちはエイベックスとやりとりする別の方法を模索する必要があります。エイベックスは一度ファンの声を聞く必要があります。どうやって?知っていれば良かったですね...
私たちのファンは虐待されています。ユーロビートはすでに入手困難です。エイベックスは私たちに返信しません。
エイベックスはプロデューサーに新しいことを試すことはできません。私たちは未発表の曲を手に入れたいです。返信が欲しいです。私たちを無視してはいけません。
なぜEurogroovesがなくなったのですか?それでは、なぜ新しいリリースのカバーにロゴが表示されますか? ユーロビートはもはや利益にならないので、なぜイタリアの生産者の創造性を支配し続けていますか? 真剣に、理由は何ですか?
私たちに直接返信してください。
私は日本の文化を理解しています。怒っていることが問題を解決する正しい方法ではないことを理解しています。前に礼儀正しかったです。エイベックスは決して私たちのファンを聞くことはありません。最近何が改善されましたか?
エイベックスが私たちを尊重しない場合、エイベックスの著作権はどのように尊重することができますか?
私たちはお互いを尊重する必要があります。これを読んでいるエイベックスと関係のある人は、私たちに耳を傾けてください。私たちは、日本のビジネスは、通常、彼らの勤勉倫理で知られており、顧客を非常に満足させていることを理解しています。エイベックスの選択に満足していません。
私たちはエイベックスによってもはや虐待されたくありません。私たちは怒っています。いつ聞きますか、エイベックス?
私たちは過去に礼儀正しくしようとしましたが、エイベックスは決して耳を傾けません。このフォーラムの多くの人々は、彼らの意見が無視されたため、ずっと前からユーロビートの支援を止めました。
過去に何度も私たちの意見を語りましたが、エイベックスがファンの声を聞いてくれないなら、私たちは次に何をすると予想されますか?もうこれ以上耐えられません。もう我慢できないです。